Річний план освітньо-виховної роботи
ПРІОРІТЕТНИЙ НАПРЯМОК РОБОТИ
ЗДО№4 м. Дубна
на 2022-2023н. р.:
Формування здорової, гармонійно розвиненої особистості, здатної до творчої самореалізації в тісній співпраці з родинами вихованців
ЗАВДАННЯ
на 2022-2023н. р.:
- Здійснювати системні заходи, спрямовані на формування соціально-громадянської компетентності дітей - формувати основи національної свідомості дошкільника шляхом розширення знань про Україну, її історію, культуру, природні багатства.
- Формувати основ безпечної поведінки, стресостійкості та здорового способу життя дітей дошкільного віку в умовах воєнного стану.
- Продовжувати розвивати пізнавальний інтерес дітей дошкільного віку засобами ігрових освітніх технологій.
3. МЕТОДИЧНА РОБОТА З КАДРАМИ
3.1 ПІДВИЩЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін |
Відповідальні |
Примітка |
1 |
Проводити колективне обговорення Державних документів, рішень з питань освіти, методичних рекомендацій Управління освіти, наказів та інших нормативних документів |
протягом року
|
директор |
|
2 |
Ознайомити педагогічних працівників із завданнями серпневої конференції |
вересень |
директор |
|
3
|
Особливості планування освітньо-виховної роботи у 2022/2023 навчальному році. |
вересень
|
вихователь-методист |
|
4
|
Проводити огляд та літератури, статей з журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу», «Методична скарбничка вихователя», та інших професійних видань, новинок методичної, психологічної та наукової літератури
|
протягом року |
вихователь-методист |
|
5 |
Проводити години колективного мислення, з метою вдосконалення педагогічної майстерності та вибору найбільш ефективних методів та прийомів роботи з дітьми
|
протягом року |
вихователь-методист |
|
6
|
Методична платформа: «Інноваційні технології в закладі дошкільної освіти – сучасний погляд на навчання». |
протягом року |
вихователь-методист |
|
7 |
Організувати взаємо- відвідування вихователями груп один одного з метою обміну досвідом |
протягом року |
вихователь-методист
|
|
8
|
Брати участь у засіданнях педрад Дубенського ліцею № 1, відвідувати методичні об’єднання психологів та вчителів початкових класів |
протягом року |
психолог, вихователі старшої та короткотрив. груп |
|
9
|
З метою підвищення самоосвіти та підготовки до атестації продовжувати вести вихователям зошит із самоосвіти та папку «Професійне портфоліо вихователя» |
протягом року |
вихователі |
|
10
|
Організувати «Круглі столи» з питань самоосвіти. |
протягом року |
директор, вихователь-методист |
|
11 |
Систематично оформляти виставку новинок методичної педагогічної та психологічної літератури
|
протягом року
|
директор, вихователь-методист
|
|
12 |
Курси підвищення кваліфікації: - вихователі Сорочук В.В. Карпець С.Ф. - ассистент вихователя
|
Протягом
2023р. |
- |
|
13 |
Надавати індивідуальну допомогу педагогам. Проводити індивідуальні та групові консультації / за планом/ |
протягом року |
вихователь-методист, психолог |
|
14 |
Забезпечення умов для навчання та оволодіння педагогами інформаційно-комунікаційними технологіями та їх широкого використання в освітньому процесі ЗДО. |
протягом року |
вихователь-методист, психолог |
|
15 |
Затвердити День здоров’я в ЗДО – четвертий понеділок місяця. |
протягом року |
вихователь-методист |
|
16 |
Провести огляд груп в закладі дошкільної освіти (підготовка до навчального року) |
перша декада 09.2022 |
члени педагогічної ради |
|
17 |
Індивідуальне консультування педагогічних працівників з метою підвищення ефективності педагогічної діяльності. |
протягом року |
директор, вихователь-методист |
|
ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ
2022-2023н.р.
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін |
Відповідальні |
Примітка |
1.1 |
Настановча педрада «Новий навчальний рік – нові пріоритети». Організація освітньої роботи в ЗДО в 2022-2023н.р. |
31.08.22
|
Кириченко Т.В. |
|
1.2 |
Психологічна підтримка учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану |
|
Кириченко Т.В. |
|
1.3 |
Обговорення та затвердження річного плану роботи на 2022– 2023 н. р. Затвердження розкладу занять |
|
директор |
|
2.1
|
«Національно-патріотичне виховання дітей – формування нового українця» Виконання рішень попередньої педагогічної ради. |
29.11.22 |
Кириченко Т.В. |
|
2.2
|
Сучасні підходи до національно-патріотичного виховання в ЗДО |
|
Мельник Т.М. |
|
2.3 |
Актуальність національно-патріотичного виховання дітей в умовах дії воєнного стану. |
|
Хмара Т.В. |
|
2.4 |
Аналіз реалізації питання національно-патріотичного виховання дітей старшої групи (за результатами перевірки) |
|
директор |
|
2.5 |
Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти закладу дошкільної освіти №4 |
|
директор |
|
3.1
|
«Система заходів з безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку» Виконання рішень попередньої педагогічної ради. |
02.2023 |
Кириченко Т.В.
|
|
3.2 |
Безпека життєдіяльності: організація розвиваючого середовища. |
|
Карпець С.Ф. |
|
3.3 |
Організація роботи з дітьми дошкільного віку з безпеки життєдіяльності в ЗДО. |
|
Тихончук К.С. |
|
3.4 |
Аналіз освітньої роботи з дітьми середньої групи з безпеки життєдіяльності (за результатами перевірки) |
|
директор |
|
4.1 |
Підсумкова педрада «Про підсумки діяльності закладу в 2022-2023 н. р. та завдання педагогічного колективу щодо підвищення якості освітнього процесу у 2023-2024 н. р.»
Інформація про виконання рішень попередньої педради
|
05.2023 |
Кириченко Т.В. |
|
4.2
|
Про виконання річного плану (в роботі з дітьми, батьками, педагогами) |
|
Директор
|
|
4.3
|
Звіт практичного психолога, щодо результатів роботи з дітьми
|
|
Кириченко Т.В.
|
|
4.4 |
Обговорення та затвердження плану роботи ЗДО на літній період. |
|
|
|
Проблемний семінар
2022-2023н.р.
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
Тема: «Національно-патріотичне виховання дітей в умовах воєнного стану»
Завдання проблемного семінару:
|
|||
І ЗАСІДАННЯ: Здійснення системних заходів, спрямованих на посилення національно-патріотичного виховання дітей |
|||
І.1 |
Створення фундаменту для національно-патріотичного виховання в ЗДО. (Виступ-презентація) |
10.2022 |
Кириченко Т.В. |
1.2 |
Завдання національно-патріотичного виховання дошкільників відповідно до БКДО |
|
Тихончук К.С.
|
1.3. |
Практична частина:Вироблення спільного психолого-педагогічного порадника щодо національно-патріотичного виховання дітей в умовах воєнного стану |
|
Всі педагоги |
ІІ. ЗАСІДАННЯ: Створення духовно-морального простору як основи становлення особистості дошкільника та підґрунтя національної свідомості |
|||
ІІ.1 |
Багатство мовлення педагога- погляд через призму сучасного законодавства (міні-лекція) |
03.2023 |
Мельник Т.М. |
ІІ.2 |
«Виховання духовності у дітей засобами краєзнавства (творча лабораторія) |
|
Хмара Т.В. |
ІІ.3 |
«Поклич пісні до мого серця…»
|
|
Делтува Н.Б. |
ІІ.4 |
Практична частина: Різні форми роботи з національно-патріотичного виховання |
|
Всі педагоги
|
КОЛЕКТИВНИЙ ПЕРЕГЛЯД
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1. |
Форми роботи з національно-патріотичного виховання |
07.02.2023 |
Делтува Н.Б. |
2. |
Форми роботи з національно-патріотичного виховання |
Березень 2023 |
Сорочук В.В. |
3. |
Форми роботи з національно-патріотичного виховання |
Березень 2023 |
Бондарчук В.В. |
КОНСУЛЬТАЦІЇ ДЛЯ ВИХОВАТЕЛІВ
2022-2023н.р.
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
Примітка |
|
|
1
|
Як розповісти дитині про війну. |
09.2022 |
Кириченко Т.В.
|
|
|
|
2 |
Система роботи по формуванню національної свідомості патріотизму дітей дошкільного віку. |
10.2022 |
Тихончук К.С. |
|
|
|
3 |
Формування в дошкільників свідомого ставлення до власної безпеки, навичок безпечної поведінки та стрессостійкості в умовах воєнного стану. |
11.2022 |
Сорочук В.В. |
|
|
|
4 |
Національно-патріотичного виховання дітей - формування нового українця. |
12.2022 |
Бондарчук В.В.
|
|
|
|
5 |
Розвиваємо творчий потенціал дітей під час прогулянки (зима). |
02.2023 |
Мельник Т.М.
|
|
|
|
6 |
Ігрова діяльність дошкільників: сучасний формат. |
03.2023 |
Карпець С.Ф. |
|
|
|
7 |
Нетрадиційні техніки малювання – сучасний підхід |
04.2023 |
Гудич Ж.В. |
|
|
|
8. |
Організація прогулянки влітку з дітьми в ЗДО |
05.2023 |
Хмара Т.В. |
|
|
|
4.ВИВЧЕННЯ СТАНУ ОРГАНІЗАЦІЇ
ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ
№ п/п |
Зміст роботи |
Форма контролю |
Відображення |
Група/ вихователі |
Термін виконання |
примітка
|
|
||||||||||||
1
|
Готовність до нового навчального року |
оглядовий |
до відома |
всі групи |
09.2022 |
|
|
||||||||||||
2
|
Дотримання вимог щодо введення ділової документації педагогів (до методичної години)
|
вибірковий
|
до відома
|
всі групи
|
1 раз на квартал
|
|
|
||||||||||||
3 |
Професійна майстерність педагогів, які атестуються. |
оперативний |
картка аналізу |
|
До березня |
|
|
||||||||||||
3 |
Аналіз реалізації питання національно-патріотичного виховання дітей старшої групи |
тематичний |
до педради |
старша групи |
11.2022 |
|
|
||||||||||||
4 |
Рівень проведення музичних та фізкультурних свят та розваг
|
оглядовий |
до відома |
всі групи |
систематично
|
|
|
||||||||||||
5
|
Аналіз освітньої роботи з дітьми середньої групи з безпеки життєдіяльності |
тематичний
|
до педради |
середня група |
02.2023
|
|
|
||||||||||||
6
|
Організація життєдіяльності дітей молодшої групи
|
комплексний |
до наказу |
молодша група |
03.2023 |
|
|
||||||||||||
7
|
Дотримання правил безпеки життєдіяльності |
вибірковий |
до відома |
всі групи |
05.2023 |
|
|
||||||||||||
5. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА 5.1.ВЗАЄМОДІЯ ЗАКЛАДУ ДОЩКІЛЬНОЇ ОСВІТИ І ЗАКАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
|
до виробничої наради |
усі групи |
система тично |
||||||||||||||||
|
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
відповідальні |
примітка |
|
|||||||||||||
|
Організаційна і шефська робота |
|
|||||||||||||||||
|
1
|
На виконання Закону України „Про дошкільну освіту ” вимог нового базового компоненту (2021р.) забезпечувати взаємозв’язок педколективу ЗДО №4 з Дубенським ліцеєм №1, використовуючи різні форми та методи роботи |
протягом року |
педагогічні колективи даних закладів |
|
|
|||||||||||||
|
2
|
Узгодити з дирекцією Дубенського ліцею №1 створення банку даних щодо дітей старшого дошкільного віку, які проживають у мікрорайоні і не відвідують заклад дошкільної освіти |
до 14.09.22 |
вихователі закладу |
|
|
|||||||||||||
|
3 |
Співбесіда із заступником директора з навчально-виховної роботи, класним керівником першого класу за підсумками успішності учнів першого класу за чверть |
І півріччя н.р. та кінець року |
вихователі старшої дошк. групи,практичний психолог |
|
|
|||||||||||||
|
4
|
З метою стимулювання емоційної готовності дітей дошкільного навчання, організувати та провести екскурсії з дітьми старшої групи в Дубенський ліцей №1:
та приміщенням навчального закладу;
|
10.2022
11.2022
12.2022
02.2023
03.2023 |
вихователі старшої групи
|
|
|
|||||||||||||
|
5
|
В День довкілля організовувати спільну працю учнів Дубенського ліцею №1, дітей ЗДО та батьків: - виготовлення лопаток для розчищення снігу; шпаківень, годівниць, ящиків для посівів квітів,табличок для посівів; - ремонту іграшок-саморобок |
квітень
протягом року |
вихователі старшого дошк. віку завгосп вчитель трудового навчання вчитель почат. класу |
|
|
|||||||||||||
|
6
|
Залучити старших дошкільників до участі в святах – зустрічах, що проводить міська дитяча бібліотека |
згідно плану роботи бібліотеки |
вихователі, бібліотекар міської бібліотеки |
|
|
|||||||||||||
|
7
|
З метою забезпечення соціальної компетентності старших дошкільників відвідувати виставки новинок дитячої літератури шкільних, міських бібліотек |
згідно плану роботи бібліотеки |
вихователі, бібліотекар міської бібліотеки |
|
|
|||||||||||||
|
8
|
Організовувати предметно – розвивальне середовище для забезпечення різноманітної діяльності дітей дошкільної та початкової ланки з урахуванням вікових та індивідуальних інтересів |
протягом року |
директор, завуч початкових класів |
|
|
|||||||||||||
|
9
|
Здійснення єдиного підходу до : - прищеплення дітям культурно – гігієнічних навичок; - виховання культури поведінки; - уміння знайти себе, знайти справу за інтересами; - дотримання режиму дня; - сприяння загальному розвитку і оздоровлення дитини |
протягом року |
вихователі, вчителі початкових класів |
|
|
|||||||||||||
|
Методична робота |
|
|||||||||||||||||
|
1
|
Продовжувати поширювати ділові контакти зі закладом середньої освіти, забезпечуючи наступність у роботі дитячого садка і НУШ |
протягом вересня |
вихователь - методист, завуч |
|
|
|||||||||||||
|
2
|
З метою емоційної готовності до навчання в школі організувати та провести екскурсії: - до школи - до бібліотеки - на останній дзвінок |
10.2022 12.2022 05.2023 |
вихователі старшої групи |
|
|
|||||||||||||
|
3
|
З метою підвищення рівня мотиваційної готовності дитини до школи систематично використовувати в роботі: - читання літературних творів про школу; - бесіди з дошкільниками про школу - знайомство дітей з правилами поведінки учнів |
протягом року |
вихователі старшої групи
|
|
|
|||||||||||||
|
4
|
З метою підвищення якості організації перспективності та послідовності роботи в ЗДО та початкової школи відвідувати уроки в першому класі, щоб виявити методи та прийоми, які використовує вчитель: - урок математики - урок читання - урок письма - урок з образотворчої діяльності |
згідно плану роботи Дубенського ліцею №1 |
вихователі старшої дошкільн. групи |
|
|
|||||||||||||
|
5
|
Організувати взаємовідвідування та взаємоаналіз занять та уроків вчителями та вихователями |
згідно плану роботи ЗНЗ |
вихователі старшої дошкільн. групи |
|
|
|||||||||||||
|
6
|
Провести порівняльний аналіз програми загального навчального закладу та програми дітей старшого дошкільного віку «Українське дошкілля» (2021) з метою забезпечення наступності навчання в дошкільному закладі
|
09.2022 |
вихователі старшої групи |
|
|
|||||||||||||
|
7
|
Організувати консультації для вихователів старших дошкільників ЗДО № 4:
- Готуємо дитину до школи
|
10.2022
02.2023
05.2023 |
психолог
вчителі ліцею № 1
психолог
|
|
|
|||||||||||||
|
8
|
Організувати вивчення вихователями старших дошкільників:
|
09.2022 |
вчитель початкових класів |
|
|
|||||||||||||
|
9 |
Ознайомити вчителів першого класу: - з новим Базовим компонентом дошкільної освіти
|
10.2022
04.2023
|
вихователі
вихователі старшої групи, психолог |
|
|
|||||||||||||
|
Робота з батьками майбутніх першокласників |
|
|||||||||||||||||
|
1
|
Оформити методичні рекомендації для батьків:
|
10.2022
02.2023
03.2023 |
вихователі старшої групи., психолог
вихователі старшої групи |
|
|
|||||||||||||
|
2 |
Консультація для батьків, які мають проблеми у підготовці до школи |
04.2023
|
психолог |
|
|
|||||||||||||
|
3 |
Систематично проводити консультпункт із дітьми не охоплених дошкільною освітою |
остання середа місяця |
вихователі , психолог |
|
|
|||||||||||||
|
4 |
Проводити бесіди з батьками щодо сучасних підходів мовленнєвого розвитку дітей 6 –го віку |
щоквартально |
вихователі, психолог |
|
|
|||||||||||||
|
5
|
Проводити для батьків підсумкові заняття з усіх розділів програми. Залучати батьків до активної участі у фольклорних святах, ранках, в роботі «Батьківської світлиці» |
раз у квартал
|
муз. кер., вихователі
|
|
|
|||||||||||||
|
6 |
Залучати вчителів Дубенського ліцею №1до читання лекцій для батьків з проблем навчання і виховання дітей шестирічного віку |
на протязі року |
дирекція ліцею №1 |
|
|
|||||||||||||
5.2. РОБОТА З БАТЬКАМИ
ГРУПОВІ БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
||
І молодша група |
|||||
І.1 |
«До дитячого садочка із задоволенням» Адаптація дітей в умовах дошкільного закладу |
09.2022 |
вихователі |
||
2 |
«Я підкорюю світ!» що важливо пам’ятати про дітей раннього віку |
|
вихователі |
||
3 |
Пам’ятка «Перші кроки до дитсадка» |
|
психолог |
||
ІІ.1 |
«Обмінюємося досвідом» Роль сенсорного виховання у розумовому розвитку дітей І молодшої групи. |
12.2022 |
вихователі |
||
2 |
Безпечні ігри та іграшки для дітей молодшого дошкільного віку. |
|
вихователі |
||
3 |
Вплив рухової діяльності на розвиток дитячого організму. |
|
вихователі |
||
ІІІ.1 |
«Підводимо підсумки» Розвиток мовлення дітей 3-го року життя – важлива умова їхнього розумового розвитку. |
05.2023 |
вихователі |
||
2 |
Вплив художньо-музичного мистецтва та ЗМІ на мовленнєвий досвід дитини |
|
вихователі |
||
3 |
Як спілкуватись з дитиною раннього віку? |
|
психолог |
||
ІІ молодша група |
|||||
І.1. |
«Дитячий садок – дім добра та любові» "Я дорослішаю!" - психолого-вікова характеристика розвитку дітей 4-го року життя. |
09.2022 |
вихователі |
||
2 |
Єдність батьків та педагогів-необхідна умова виховання особистості (діалог) |
|
вихователі |
||
3 |
Що важливо знати про дитину трьох років , що б краще зрозуміти її? |
|
психолог |
||
ІІ.1. |
«Безпека на кожен день» Шляхи різні, мета одна - здорова дитина (діалог) |
12.2022 |
вихователі |
||
2 |
Навчання дітей правил безпеки.
|
|
вихователі |
||
3 |
Батьки і дитина в соціальному середовищі (анкетування) |
|
вихователі |
||
ІІІ.1 |
«Доторкнися до природи серцем» (Круглий стіл) |
05.2023 |
вихователі |
||
2 |
Роль екологічного виховання дітей в сім'ї |
|
вихователі |
||
3 |
Рекомендації «Безпека дитини під час літнього оздоровлення» |
|
вихователі |
||
середня група |
|||||
І.1 |
«Пізнання світу» Ознайомлення із завданями програми «Українське дошкілля» щодо роботи з дітьми середньої групи |
09.2022 |
вихователі |
||
2 |
Середній дошкільний вік – період активного пізнання світу |
|
вихователі |
||
3 |
Буклет «Слова, які допомагають дитині зростати» |
|
психолог |
||
ІІ.1 |
«Безпека на кожен день» Безпека життєдіяльності: формуємо навички в дошкільників |
12.2022 |
вихователі |
||
2 |
Хвилинки безпеки |
|
вихователі |
||
3 |
Анкета для батьків |
|
вихователь |
||
ІІІ.1 |
«Зростаємо чемними» Запрошуємо до столу, або як виховати культуру харчування |
05.2023 |
вихователі |
||
2 |
Вивчаємо правила етикету |
|
вихователі |
||
3 |
Як поліпшити аппетит дитини (поради батькам) |
|
вихователі |
||
старша група |
|||||
І.1 |
«Перетворюємо світ» Ознайомлення із завданями програми «Українське дошкілля» щодо роботи з дітьми 5-го року життя |
09.2022 |
вихователі |
||
2 |
Завдання днз і сім’ї в роботі з навчання та виховання дітей |
|
вихователі |
||
3 |
Буклет «Вікові особливості спілкування» |
|
психолог |
||
ІІ.
1
|
«Педагогічний міст» (групові батьківські збори з участю вчителів) Нова українська школа |
11.2022 |
вчителі
|
||
|
|||||
2 |
Досягнення наших дітей |
|
вихователі |
||
3 |
Психологічна готовність до школи (практичні поради) |
|
психолог |
||
ІІІ.1 |
«Як підготувати дитину до школи» Розвиток комунікативно-мовленнєвої компетентності старших дошкільників |
05.2023 |
вихователі |
||
2
|
Психологічна готовність дитини до школи (результати тестувань) |
|
психолог
|
||
3
|
Формування свідомого ставлення до здоров’я |
|
вихователі |
||
короткотривала група |
|||||
І.1 |
«Будьмо знайомі» Особливості психологічного та фізичного розвитку шестирічок |
09.2022 |
вихователі |
||
2. |
Ознайомлення із завданями програми «Українське дошкілля» щодо роботи з дітьми 5-го року життя |
|
вихователі |
||
3. |
Якісний потенціал дитини дошкільника |
|
психолог |
||
ІІ.
1. |
«Педагогічний міст» (групові батьківські збори з участю вчителів) Нова українська школа |
11.2022 |
вчителі |
||
2. |
Досягнення наших дітей |
|
вихователі |
||
3. |
Психологічна готовність до школи (практичні поради) |
|
психолог |
||
КОНСУЛЬТАЦІЇ ДЛЯ БАТЬКІВ
2022-2023н.р.
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
примітка |
|
1 |
Піротехніка в руках у дітей:вживаємо запобіжних заходів |
09.2022 |
Хмара Т.В. |
|
|
2 |
Як підтримати дитину в стресових ситуаціях |
10.2022 |
Кириченко Т.В. |
|
|
3 |
Вправи для зняття м’язового напруження в дитини |
11.2022 |
Сорочук В.В |
|
|
4 |
Батьки – перші вчителі музичного мистецтва для своїх дітей.
|
01.2023 |
Делтува Н.Б.
|
|
|
5 |
Кращі дитячі ігри для приміщень |
02.2023 |
Бондарчук В.В. |
|
|
6 |
Батькам про безпеку дитини |
03.2023 |
Березовська В.М. |
|
|
7 |
Які навички знадобляться дитині в школі |
04.2023 |
Тихончук К.С.
|
|
|
8 |
10 способів заспокоїти дитину |
05.2023 |
Котюк В.М.
|
|
|
6. РОБОТА МЕТОДИЧНОГО КАБІНЕТУ
ОСНАЩЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
Примітка |
1 |
Надати допомогу вихователям при підготовці документації, дидактичних матеріалів до нового навчального року |
09.22 |
директор, вихователь-методист |
|
2 |
Скласти та затвердити перспективни план атестації та підвищення кваліфікації. |
09.22 |
директор, вихователь-методист |
|
3 |
Систематизувати структуру методичної роботи на новий навчальний рік |
09.22
|
вихователь-методист |
|
4 |
Оформити пам’ятки, щодо дій під час надзвичайних ситуацій |
10.22 |
Практичний психолог |
|
5 |
Оформити стенд: «Атестація педагогічних працівників у 2022 -2023 навчальному році»
|
10.22 |
вихователь-методист |
|
6 |
Розробити методичні рекомендації: «Патріотичне виховання дошкільників засобами народознавства» |
11.22 |
Тихончук К.С. |
|
7 |
Надання індивідуальних консультацій за запитом педагогів |
Протягом року |
Вихователь методист |
|
8 |
Постійно забезпечувати та розширювати функціонування сайту. |
Протягом року |
Педагогічні працівники |
|
9 |
Проводити моніторинг |
Жовтень, травень |
директор, вихователь-методист |
|
10 |
Оновити тематичні куточки по безпеці життєдіяльності.
|
12.22 |
вихователі |
|
11
|
Приймати участь в обстеженні: - загального рівня розвитку дітей старшого дошкільного віку; - рівня розвитку психічних процесів у дітей дошкільного віку |
протягом року |
вихователі, психолог |
|
12 |
В рамках тижня безпеки дитини провести: - тиждень безпеки дорожнього руху /цикл занять з вивчення та закріплення правил дорожнього руху / - тематичного заняття для старших дошкільників по тематиці правил вуличного руху |
09.2022
09.2022
|
дошкільні групи
старші дошкільники
|
|
13 |
З метою ознайомлення та закріплення занять дітей про правила протипожежної безпеки з дітьми ряд заходів: - тематичні заняття про пожежну безпеку Проводити в рамках місяця наступні тижні: - Тиждень здоров’я - Тиждень книги - Тиждень безпеки |
05.2022
09.2022 02.2023 10.2022 05.2023 |
усі групи
усі групи усі групи усі групи
|
|
14 |
Продовжувати працювати над підвищенням інформаційно-комп’ютерної компетентності педагогів. |
протягом року |
|
|
15 |
Робота над проектом річного плану на 2023/2024 навчальний рік.
|
05.23 |
Вихователь-методист |
|
16 |
Оформити інформаційно - пізнавальні поради у батьківських куточках на тему «Літній відпочинок». |
05.23 |
|
|
ВИВЧЕННЯ І ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕРЕДОВОГО ДОСВДУ РЕКОМЕНДОВАНОГО РЕСПУБЛІКАНСЬКИМ, ОБЛАСНИМ КОМІТЕТОМ ДОШКІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ
1
|
Поповнити картотеку ППД кращими досвідами роботи Рівне, Рівненської т.., України. |
Протягом року |
вихователь-методист |
2
|
Поповнювати в методичному кабінеті папку „ Передовий педагогічний досвід -- в практику роботи ДНЗ” |
протягом року |
вихователь-методист
|
3 |
Систематично поповнювати методичний кабінет інноваційними та авторськими методиками |
протягом року |
вихователь-методист
|
4
|
Забезпечення впровадження в практику роботи педагогічних і медичного працівників, психолога ДНЗ № 4 елементів досвіду рекомендованих відділом дошкільного виховання Управління освіти України щодо організації навчально-виховної роботи в дитячих закладах психологічного спрямування |
протягом року |
психолог
|
5. |
Забезпечувати впровадження в практику роботи вихователів новітніх технологій:
- використання коректурних таблиць Н.Гавриш
|
протягом року |
І молодша гр. середня гр.
страша гр.
ІІ молодша гр.
|
7. АДМІНІСТРАТИВНО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
Примітка |
1 |
Організаційна робота: - систематично перевіряти виконання службових обов’язків працівників; - провести комплектацію вікових груп; - привести у відповідність штатний розпис; - скласти тарифікаційні списки педагогічних працівників; - робота з трудовими книжками, особовими справами працівників; - річні звіти;
- здійснення контролю за харчуванням дітей |
протягом року
до 01.09.22
до 01.09.22
01.10.22
протягом року
протягом року протягом року |
директор
директор
директор
директор
директор
директор
ст. м/с |
|
2 |
Придбати для потреб дошкільного закладу:
|
щомісячно |
завгосп
|
|
4 |
В разі потреби здійснювати поточний ремонт сантехнічного обладнання та електрообладнання кухні |
протягом року
|
завгосп |
|
5 |
Проводити підготовку закладу дошкільної освіти до зимового періоду: - провести ревізію сантехнічного обладнання ЗДО
- підготувати інвентар для розчищення снігу |
10.22
11.22
|
завгосп
завгосп, двірник
|
|
6 |
Придбати новий дидактичний матеріал для роботи з дітьми: - кабінет психолога - іграшки для сенсорного розвитку дітей у групі раннього віку - посібники для розвивального навчання для дітей старшого дошкільного віку |
протягом року
1 квартал |
психолог вихователі, батьки |
|
7 |
Проводити заготівлю овочів, фруктів, консервації
Провести прибирання підвалу, підготувати овочесховище |
09.22
09.22
|
завгосп, працівники кухні завгосп |
|
8 |
Здійснювати контроль за організацією дитячого харчування: - за складанням меню - технологію приготування їжі - зберігання продуктів |
постійно постійно
постійно |
ст. м/с директор
ст. м/с |
|
9 |
Здійснити контроль за надходженням батьківської плати |
щомісячно |
директор
|
|
10 |
Здійснити контроль за своєчасним проходженням медичного обстеження працівників |
протягом року |
директор, ст. м/с |
|
11 |
Здійснювати контроль за економією електроенергії |
до 08 числа кожного місяця |
завгосп |
|
12 |
Обладнати яму для стрибків у довжину |
протягом року |
завгосп |
|
13 |
Придбати кімнатні рослини для покращення інтер’єру групових кімнат та приміщень ЗДО |
протягом року |
вихователі груп |
|
14 |
Здійснювати контроль за виконанням обов’язків техперсоналу |
постійно |
директор, завгосп |
|
15 |
Проводити всі види інструктажів: - охорони життя і здоров’я дітей - дотримання правил техніки безпеки - виробничої санітарії - протипожежної безпеки |
постійно |
директор
|
|
17 |
Проводити перевірки з метою дотримання правил протипожежної безпеки: - стан пожежних виходів; - своєчасна перезарядка вогнегасників; - протипожежний стан овочесховища та інших підсобний приміщень |
щоквартально |
директор
|
|
18 |
Проводити рейди – перевірки санітарного стану приміщення та території, дотримання карантинних заходів |
щоквартально |
директор, ст. м/с |
|
19 |
Контролювати стан робочого інвентарю помічників вихователя, двірника ЗДО, робити поточний ремонт меблів та іншого обладнання |
протягом року |
завгосп, робітник по ремонту |
|
20 |
Своєчасно проводити інвентаризацію за списування твердого та м’якого інвентарю |
щоквартально |
кастелянша, завгосп |
|
21 |
Підготовка до літнього періоду: - завести пісок у пісочниці
- скласти план на літній оздоровчий період |
05.2023 |
завгосп, робітник по ремонту завгосп директор
|
|
ГРАФІК ПРОВЕДЕННЯ СВЯТ ТА РОЗВАГ
ТЕАТРАЛЬНИХ ДІЙСТВ
|
Зміст роботи |
дата |
відповідальні |
примітка |
|||
1
|
Пригоди Дощика Музичні пригоди гарбузиківСвято-квест «Гарбузовий ярмарок»
|
10.2022 10.2022 10.2022
|
музичний керівник, вихователі ІІ молодшої середньої і старшої груп |
|
|||
2 |
Спортивне свято „ Ростемо здоровими ” |
щоквартально
|
музичний керівник, інструктор з фізкультури |
|
|||
3 |
Фізкультурні та музичні розваги |
щомісяця
|
музичний керівник, вихователі |
|
|||
4 |
„День народження малят” |
щоквартально |
музичний керівник, вихователі |
|
|||
5 |
Небесна майстерня (до дня Святого Миколая) |
12.2022 |
музичний керівник, вихователі |
|
|||
6
|
Снігу білий сніжку Моя ялиночка Новорічна казка Яскраве новорічне свято новорічне |
12.2022 12.2022 12.2022 12.2022 |
музичний керівник, вихователі |
|
|||
7. |
Як зима з весною сперечалися |
02.2023 |
музичний керівник, вихователі старшої групи |
|
|||
8
|
Весняні квіти для мами |
05.2023
|
музичний керівник, вихователі середньої групи
|
|
|||
9 |
Зореліт бажань /випускне свято присвячене Дню захисту дітей/ |
05.2023 |
музичний керівник, вихователі старших груп
|
|
|||
ВИРОБНИЧІ НАРАДИ
2022-2023н.р.
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання
|
Відповідальні |
Примітка
|
1.1 |
Затвердження режиму роботи дошкільного закладу та усіх служб |
09.2022 |
Директор |
|
1.2 |
Виконання Колективного договору та дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку. |
|
Хмара Т.В. |
|
2.1 |
Виконання вимог ОП та пожежної безпеки працівниками закладу |
12.2022 |
Директор |
|
2.2 |
Організація харчування дітей
|
|
Котюк В.М. |
|
3.1 |
Попередження травматизму |
05.2023 |
Тихончук К.С. |
|
3.2 |
Профілактика інфекційних захворювань та харчових отруєнь |
|
Котюк В.М. |
|
МЕДИКО - ПРОФІЛАКТИЧНІ ЗАХОДИ
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
Примітка |
1 |
Поповнювати медичну папку новими інструкціями по організації медичної роботи |
протягом року |
ст. м/с |
|
2 |
Контролювати якість ведення групової документації, зошита ранкового прийому |
щомісячно |
завідувач, ст.м/с |
|
3 |
Стежити за чітким виконанням санітарно-гігієнічного режиму: - проводити рейди перевірки санітарного стану всіх груп, харчоблоку всіх інших приміщень |
щоп’ятниці |
ст. м/с |
|
4 |
Обговорювати акти управління Держпродспоживслужби, приймати рішення |
постійно |
завідувач, ст.м/с |
|
5 |
Забезпечити групи, харчоблоки пральню пам’ятками по профілактиці кишкових захворювань |
09.2022 |
ст. м/с |
|
6 |
Приймати участь в здійсненні медико-педагогічного контролю на заняттях |
постійно |
ст. м/с |
|
7 |
Контролювати за збереженням продуктів відповідно санітарних вимог, терміну реалізації, правильним використанням з послідуючим записом в журналі контролю |
щоденно |
ст. м/с |
|
8 |
Проводити аналіз щеплень |
щоквартально |
ст. м/с |
|
9 |
Поповнювати запас медикаментів |
постійно |
ст. м/с |
|
10 |
Здійснювати контроль за якістю та закладкою продуктів, технологією приготування їжі |
постійно
|
ст. м/с |
|
ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНА ТА ОЗДОРОВЧА РОБОТА
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
Примітка |
1 |
Проводити поглиблений огляд та антропометричні вимірювання дітей: - І молодшої групи
- дошкільних груп |
1 раз в квартал
вересень, квітень |
ст. м/с |
|
2 |
Здійснювати диспансеризацію дітей і працівників ЗДО
|
постійно |
ст. м/с |
|
3 |
Здійснити медико – педагогічний контроль на заняттях з фізкультури, контролювати фізичне навантаження під час занять |
протягом року |
ст. м/с |
|
4 |
Визначити кількість пропущених днів по хворобі кожної дитини |
протягом року |
ст. м/с |
|
5 |
Здійснювати аналіз захворюваності та заслуховувати звіти вихователів щодо захворюваності дітей |
протягом року |
ст. м/с |
|
6 |
Контролювати розподілення дітей на групи здоров’я відповідно медичних довідок дитячої поліклініки |
09.22 |
ст. м/с |
|
8 |
Своєчасно повідомляти батькам про профілактичні щеплення згідно календаря |
постійно |
ст. м/с |
|
9 |
Контролювати стан повітряного та теплового режиму в групах |
постійно |
ст. м/с
|
|
10 |
Контролювати проведення переходів та фізкультурних занять на повітрі, питний режим проведення загартовуючих процедур |
постійно |
ст. м/с |
|
ПРОТИЕПІДЕМІЧНА РОБОТА
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
Примітка |
1 |
Проводити тілесний огляд дітей і працівників ЗДО |
1 раз в місяць |
т.. м/с |
|
2 |
Постійно проводити профілактику інфекційних захворювань (направляти на планові щеплення) |
згідно плану |
т.. м/с |
|
3 |
Здійснювати дегельмінтизацію |
згідно графіка |
т.. м/с |
|
4 |
Провести ретельний огляд дітей з метою профілактики сколіозу |
1 раз в місяць |
т.. м/с |
|
5 |
Підготувати наочно-агітаційний матеріал про запобігання інфекційних захворювань для батьків |
09.22 |
ст. м/с |
|
6 |
Контролювати виконання правил проходження медичних оглядів |
протягом року |
ст. м/с |
|
7 |
Контролювати наявність маркування посуду, притирального інвентар’я і використання його за призначенням |
протягом року |
ст. м/с |
|
8 |
Проводити розгляд на виробничих нарадах всіх недоліків перевірки санітарно-епідемічного режиму в групах |
протягом року |
ст. м/с |
|
9 |
Проводити аналіз інфекційної захворюваності в ЗДО |
протягом року |
ст. м/с |
|
10 |
Контролювати прогладжування постійної білизни та її обмін |
протягом року |
ст. м/с |
|
11 |
Проводити контрольне обстеження дітей на ентеробіоз |
щоквартально |
ст. .м/с |
|
САНІТАРНО-ОСВІТНЯ РОБОТА
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
Примітка |
1 |
Систематично проводити бесіди з батьками при прийомі дітей в заклад дошкільної освіти |
постійно |
ст. м/с |
|
2 |
Систематично проводити заняття по санітарно-гігієнічному мінімумі |
1 раз в місяць |
ст. м/с |
|
3 |
Систематично поновлювати медико-профілактичні матеріали в батьківських куточках |
щоквартально |
ст. м/с |
|
4 |
Випустити санбюлетні: - Поради щодо попередження зараження грипом - Як привчити дитину їсти овочі - Перша долікарська допомога при пораненнях - Щоб зміцнити імунітет, обирай продуктів харчування квінтет - Профілактика гострих кишкових інфекцій - У яких продуктах міститься цинк - 10 продуктів харчування з вітаміном С - Як зміни клімату впливають на здоров’я - Які продукти вживати, щоб здорову усмішку мати |
09.22 10.22 11.22
12.22
01.23
02.23
03.23
04.23 05.23
|
ст. м/с
|
|
6 |
Провести бесіди з батьками: - Адаптація дитини в умовах дошкільного закладу - Дорослим про особисту гігієну дітей - За день до… щеплення дитини - Виховання у дітей культурно-гігієнічних навичок прийому їжі - Порошок чи гель: що обрати - Ентнробіоз – атака гостриків - Як привчити дитину пити воду - Правильне харчування – гармонійний розвиток - 10 ідей, як привчити дитину чистити зуби |
09.22
10.22
11.22
12.22 01.23 02.23 03.23
04.23
05.23 |
ст. м/с
ст. м/с
|
|
7 |
Провести бесіди з вихователями: - Про Санітарний регламент для дошкільних навчальних закладів - Профілактика гострих кишкових інфекцій - Порушення постави у дітей - Гігієна сну - Перша долікарська допомога у випадку лихоманки при ГРВІ - Як надати домедичну допомогу дитині за носової кровотечі; - Як не отруїтись на Великдень; - Алергічний риніт. Симптоматика і профілактика |
09.22
10.22
11.22 01.23 02.23
03.23 04.23 05.23
|
ст. м/с
|
|
8 |
Провести семінарські заняття з обслуговуючим персоналом: - Повітряний режим; - Особиста гігієна персоналу; - Профілактика захворювань; - |
09.22
12.22 02.23 04.23 |
ст. м/с
|
|
9 |
Провести заняття з працівниками харчоблоку: - Санітарний режим на харчоблоці вимоги до обладнання і інвентаря - Технологія приготування других страв . Терміни використання продуктів харчування, видача готових страв на групи |
10.22
03.23
|
ст. м/с
|
|
План роботи з безпеки життєдіяльності
учасників навчально-виховного процесу
на 2022-2023 н. р.
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні
|
Примітка |
---|---|---|---|---|
1 |
Проводити інструктажі з працівниками ЗДО: вхідний; первинний, на робочому місці; повторний, на робочому місці; позаплановий, цільовий
|
при зарахуванні на роботу, 2 рази на рік, в разі необх. |
директор методист завгосп
|
|
2 |
Всім працівникам закладу суворо дотримуватись вимог техніки безпеки у групах і на ділянках ЗДО, виконувати вимоги інструкцій з охорони праці, посадові інструкції, інструкцій з цивільного захисту на час дії воєнного стану.
|
постійно
|
директор
|
|
3 |
Створити належні умов щодо цивільного захисту дітей і персоналу закладу дошкільної освіти.
|
постійно |
директор |
|
4 |
Дотримуватись періодичності навчання керівного складу ЗДО на курсах підвищення кваліфікації керівних кадрів у сфері ЦЗ.
|
відповідно до планів місцевих органів управ. освіти |
директор |
|
5 |
Урізноманітнити роботу з дітьми по дотриманню правил дорожнього руху, пожежної безпеки, поведінки в надзвичайних ситуаціях, отримання початкової правової освіти, прищеплення норм здорового способу життя, формування валеологічного світогляду та валеологічного розвитку.
|
постійно
|
вихователь-методист, педагоги
|
|
6 |
Планувати і проводити освітньо-виховну роботу щодо формування у дітей уявлень про можливі небезпеки природного і техногенного характеру і відпрацювання стереотипів поведінки при надзвичайних ситуаціях.
|
постійно
|
вихователь-методист педагоги |
|
7 |
В кожній віковій групі оновити інформаційний матеріал з охорони життя і здоров’я дітей, правового виховання, забезпечити наявність тематичного ігрового матеріалу, який надав би можливість відпрацювати стереотипи поведінки в умовах загрози і виникнення надзвичайних ситуацій.
|
протягом 09.2022 |
вихователі |
|
8 |
Поповнювати картотеку практичного та теоретичного матеріалу з питань охорони життя та безпеки життєдіяльності дітей під час воєнного стану, їх правового виховання.
|
09.2022 |
вихователь-методист |
|
|
|
|
|
|
9 |
Проводити заходи агітаційно-пропагандистського характеру з питань надзвичайних ситуацій і захисту від їх наслідків серед батьків та залучати їх до участі в заходах із питань захисту життя і здоров’я при надзвичайних ситуаціях.
|
протягом року |
директор, вихователь-методист, вихователі |
|
10
|
Підготувати та провести тиждень з охорони праці.
|
04.2023 |
директор |
|
11 |
Розробляти план заходів консультативної, методичної, організаційно- педагогічної роботи з батьками вихованців щодо безпеки життєдіяльності у період військовий дій. |
10.2022
|
вихователі |
|
12 |
Використовувати територію ЗДО з метою закріплення навиків поведінки у дітей в умовах загрози і виникнення надзвичайних ситуацій.
|
протягом року |
вихователі |
|
13 |
Залучати працівників поліції, протипожежної безпеки до проведення різноманітних заходів щодо охорони життя і здоров’я дітей.
|
протягом року |
директор, вихователь - методист |
|
14 |
Перевірка всіх приміщень ЗДО, території (особливо вентиляційних колодязів) з метою виявлення небезпечних предметів, що загрожують життю і здоров’ю дітей.
|
щоденно
|
директор, завгосп |
|
15 |
Надавати інформацію та поширювати інформаційно-освітні матеріали оновленого довідника «У разі надзвичайної ситуації або війни», в якому зібрані поради, як захистити себе у надзвичайній ситуації. |
протягом року |
директор, вихователь - методист |
|
План заходів щодо охорони дитинства
на 2022-2023 н. р.
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні
|
Примітка |
||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Організаційна робота |
||||||||
1 |
Доповнити банк даних з правового застосування в ЗДО Закону України «Про охорону дитинства», Конвенції ООН про права дитини, законодавства України в галузі освіти, в частині збереження фізичного, духовного, психічного здоров’я та поваги до людської гідності дитини та інших нормативно – правових актів щодо запобігання насильства над дітьми.
|
протягом року |
вихователь- методист |
|
||||
2 |
Визначити категорії родин, що вимагають індивідуального підходу, таких як неблагонадійні, неповні, багатодітні, молоді, родини біженців, родини, які мають всиновлених дітей або дітей під опікою.
|
вересень |
директор
вихователь- методист
вихователі |
|
||||
3 |
Організувати профілактичну роботу з родинами «соціального ризику», спрямовану на попередження бездоглядності й безпритульності дітей.
|
протягом року |
вихователі |
|
||||
4 |
З метою залучення уваги батьків і громадськості на забезпечення рівних стартових умов для подальшого навчання дітей, не охоплених дошкільною освітою, провести рекламну кампанію (рекламні оголошення, інтерв’ю, звертання до населення) тощо.
|
протягом року |
директор
вихователі
батьки |
|
||||
5 |
Забезпечити надання необхідної соціально – психологічної допомоги та вжиття заходів щодо реабілітації дітей, що зазнали різні форми насильства у сім’ї та дошкільному навчальному закладі.
|
за потребою
|
вихователь-
вихователь- методист
вихователі
|
|
||||
6 |
В кожній групі доповнити куточки державної символіки (Гімн, Прапор, Герб), стенди з пам’ятками для батьків, папки «Правове виховання», нормативно – правові акти, консультації тощо та куточки з правової тематики.
|
І квартал |
вихователі
|
|
||||
7 |
Доповнити необхідною інформацією стенд «Права маленької людини».
|
листопад |
вихователь- методист |
|
||||
8 |
Провести Тиждень Безпеки життєдіяльності дитини . |
Жовтень травень |
вихователь- методист |
|
||||
Інформаційно – методичне забезпечення |
||||||||
9 |
Організувати роботу консультаційного пункту з використанням банку даних з правового застосування в ЗДО Закону України «Про охорону дитинства», Конвенції ООН про права дитини, законодавства України в галузі освіти із моделюванням ситуацій із правового виховання. |
систематично |
директор
методист
|
|
||||
10
|
Провести консультації: - «Ознайомлення з державною програмою розвитку дітей «Українське долшкілля»». - «Дитячі вікові кризи». - «Психолого-педагогічна вправність дорослих: вчимося бути разом з дитиною». - «Інноваційні форми взаємодії ЗДО та родини». - «Гра – ефективний засіб виховання самостійності дитини дошкільного віку». - «Система заходів з профілактики жорстокого поводження з дітьми в родинах». - «Чого бояться наші діти». - «Дорослий у становленні особистості дитини».
|
вересень
жовтень листопад
січень
лютий
березень
квітень
травень |
вихователь- методист |
|
||||
11 |
Анкетування вихователів (форма поведінки з дітьми). |
березень |
вихователь- методист |
|
||||
12 |
Тематична виставка «Свобода дитини в незалежній державі на основі статей Конвенції ООН про права дитини» (наочність).
|
травень
|
вихователі |
|
||||
Організована діяльність з дітьми |
||||||||
13 |
Тематичні бесіди, заняття: - «Уроки чемності для хлопчиків та дівчаток». - «Десять «Не можна» (що ми повинні знати і виконувати). - «Україна – моя держава» - «Я закликаю до розмови» (позитивні вчинки). - «Кожен має право на життя та ім’я». - «Чим я особливий». - «Я та моя небезпека» - «Найбільше багатство – здоров’я». - «Правова абетка». |
вересень
жовтень
листопад грудень
січень
лютий березень квітень
травень |
вихователі |
|
||||
14 |
Організація дидактичних ігор з правового виховання.
|
протягом року |
вихователі |
|
||||
15 |
Читання художньої літератури, вивчення віршів з тематики правового виховання.
|
протягом року |
вихователі |
|
||||
16
|
Тематичні виставки: - «Права маленької людини». - «Право на житло».
|
жовтень квітень |
вихователі |
|
||||
17 |
Розваги: - Ляльковий театр «Кицькин дім». - «1 Червня – День захисту дітей».
|
листопад
червень |
муз.керівник
інстр. з фіз. виховання |
|
||||
Робота з батьками |
||||||||
18 |
Батьківський лекторій: - «Конвенція про права дитини». - «Ознайомлення з Законом України про охорону дитинства». - «Декларація прав дитини».
|
жовтень
січень
березень |
вихователь-
методист |
|
||||
19 |
Консультації : - «Безпека дитини в ЗДО та родині» - «Жорстоке поводження з дітьми: що це?»
|
лютий
квітень |
методист
вихователі |
|
||||
20 |
Анкетування батьків «Діти та їх права».
|
квітень |
вихователі |
|
||||
21 |
Інформаційні вісники по тематиці.
|
щоквартально |
методист вихователі |
|
||||